Twitter Facebook
Zakelijke samenwerking: patiënteninformatie in uw project

Voor zorgprofessionals

Stichting September is dé contentleverancier van patiënteninformatie en patiënteneducatie. U kunt bij ons terecht voor zowel gedrukte als digitale uitgaven.

Wat kan Stichting September/September Multimedia voor u betekenen?

Al ruim 20 jaar ontwikkelen wij hoogwaardige patiënteninformatie en –educatie via diverse media. Wij hebben een breed aanbod aan gedrukte media in ons assortiment, zoals boeken en brochures. U kunt daarbij kiezen uit bijna 70 verschillende aandoeningen. Mocht uw onderwerp er niet bij staan, dan ontwikkelen wij dit voor u!

Nieuw in ons assortiment zijn de e-health en zelfmanagement-toepassingen. Ons zusterbedrijf September Multimedia ontwikkelt o.a. websites, mobiele applicaties en high-end educatie systemen. Zij maakt daarbij gebruik van de enorme hoeveelheid content van Stichting September.

Heeft u als organisatie interesse in betrouwbare patiënteninformatie of educatie, in welke vorm dan ook? Neem gerust contact met ons op via zakelijk@stichtingseptember.nl of bel 020 - 60 60 745 en vraag naar Randy Trieling.

Wij denken graag met u mee over hoe we onze informatie kunnen inpassen binnen uw organisatie of product!

Wilt u als zorgverlener (inkijk-)exemplaren bestellen?

Bent u werkzaam in de zorg en wilt u een aantal exemplaren van onze uitgaven in uw organisatie gebruiken? Speciaal voor u hebben we een aantal verschillende set-aanbiedingen met flinke korting. Kijk hier voor de set-aanbiedingen, en bestel direct online. Betalen kan eenvoudig achteraf op rekening.

Internet, e-health en apps

5minuteninfo

5Minuteninfo is een toepassing voor smartphones, tablets en PC! Dat wil zeggen: een combinatie van e-health en mobile health. Een laagdrempelige en prikkelende vorm van educatie.

NHCZ

Het Nationaal Handboek Chronisch Zieken: de meest omvangrijke bron van online informatie over chronische aandoeningen die Nederland rijk is. Nu slim in te passen binnen uw eigen organisatie. Duizenden pagina’s teksten, aangevuld met filmpjes, quizjes, dagboekverhalen en meer!

Mijn educatie

Als hulpverlener of organisatie slim inspelen op de groeiende vraag naar e-health? M-educatie is een zeer uitgebreid educatiesysteem voor chronisch zieken.

Boeken, pockets en brochures

Zorgboeken

Met recht het meest complete naslagwerk voor deze chronische aandoening op dit moment. Met oplossingen die net een stapje verder reiken.

Bekijk alle ZorgboekenBekijk alle Zorgboeken

Zorgpockets

Handzaam, kleurrijk en vooral praktisch! Neem een kijkje in deze handige pocket vol tips en adviezen.

Bekijk alle ZorgpocketsBekijk alle Zorgpockets

Zorgkatern

Luxe voorlichtingsbrochure met informatie over één afgebakend onderwerp. To-the-point, praktisch en fris.